نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 19:15

روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی رویکرد تبیینی داشته باشند

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رویکردی تبیینی نسبت به انعکاس خدمات دولت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری عصر سه‌شنبه در اولین نشست پنجمین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با رویکردی تبیینی نسبت به انعکاس خدمات دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها انتظار می‌رود اهتمام بیشتری نسبت به انعکاس مطلوب خدمات و دستاوردهای دولت داشته باشند.

وی با تقدیر از تلاش‌های فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی به اهمیت کار در این حوزه اشاره کرد و گفت: استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در استان تلاش‌های فراوانی در حوزه خدمت رسانی به مردم داشته است که باید با انعکاس و اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته موجبات نشاط اجتماعی و امید به آینده را در بطن جامعه ساری و جاری کرد.

ولی پوری با قدردانی از اهتمام روابط عمومی‌های فعال در انعکاس خدمات دولت مردمی در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: جشن‌های چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده است، انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها خدمات نظام را برای مردم تبیین و تشریح نموده و خدمات و دستاوردهای دولت را با رویکردی تبیینی مورد توجه قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010976

مهمترین اخبار ایران و جهان: