نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 00:36

ترک فعل در پروژه سد «معشوره» / از وزارت نیرو شکایت کرده‌ام

کوهدشت- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترک فعل و تخلف در رابطه با پروژه سد «معشوره»، گفت: در این راستا از وزارت نیرو در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مبلغی در سخنانی، اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل تخلفات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران شکایتی علیه وزارت نیرو تنظیم و به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شد تا از این طریق تخلفات انجام گرفته پیگیری شود.

وی، افزود: از مهم‌ترین تخلفاتی که می‌توان به آن اشاره کرد ترک فعل و تخلفات صورت گرفته در سد و نیروگاه تنگ «معشوره» بوده است چرا که در سال ۱۴۰۰ پیرو سفر رئیس جمهوری و دستور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد برای پیشگیری از سیلاب‌های خسارت بار و تأمین آب کشاورزی منطقه اقدامات لازم و قراردادهایی در این رابطه منعقد شود اما وزارت نیرو سهل انگاری می‌کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: متأسفانه وزارت نیرو به هیچکدام از تعهدات خود در خصوص احداث سد «معشوره» عمل نکرده است و تاکنون چیزی جز وعده از این وزارتخانه ندیده ایم، بنابراین همین کم کاری باعث شد تا شکایت خود را نسبت به اغماض وزارت نیرو تنظیم کنم و آن را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهم که امیدوارم با این اتفاق اقدامات لازم برای احداث سد «معشوره» انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 964132

مهمترین اخبار ایران و جهان: