نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 17:06

اغتشاشات اخیر موجب لغزش پای هیچ یک از نیروهای انتظامی نشد

فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده سابق کل انتظامی کشور در آئین تکریم فرمانده کل جدید انتظامی کشور با بیان اینکه امیدوارم ۸ سال خدمت بنده در فرماندهی انتظامی مورد قبول خداوند قرار گیرد گفت: در ۸ سال گذشته همواره کوشیدم تا آنجایی که می‌توانم تدابیر مقام معظم رهبری را به همراه نیروهای انتظامی کشور انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که این موضوع با رضایت ایشان همراه شد.

وی با اشاره به بحران‌های سال ۹۶، ۹۸ و سال ۱۴۰۱ گفت: در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات متعددی را انجام داده‌ایم و با بحران‌های متعددی نیز مواجه بوده‌ایم.

اشتری با اشاره به نهضت تأمین مسکن برای نیروهای انتظامی گفت: ۱۰ هزار واحد در حال ساخت و ۳۰ هزار واحد نیز در حال ساخت هستند.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور ادامه داد: توانستیم بسیاری از خدمات انتظامی را هوشمند کنیم همچنین کوشش برای ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا با بکارگیری نیروهای نخبگانی در اولویت برنامه‌های ما بود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد و به فرموده مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم گفت: آنچه را توانستم انجام دادم و بابت تمامی قصورها از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 965776

مهمترین اخبار ایران و جهان: