نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:56

خسارت۲۸۰ میلیاردتومانی سیلاب به راههای جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سیلاب و بارندگی‌های اخیر، خسارت ۲۸۰ میلیارد تومانی به شبکه راههای ارتباطی و ابنیه فنی در جنوب استان برجای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال الدین قادری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: همزمان با بارش نزولات آسمانی در جنوب سیستان وبلوچستان ۹ مسیر اصلی، فرعی و روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شد که با اتمام بارندگی‌ها و فروکش کردن سیلاب، هم اکنون مسیرها باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با اشاره به آسیب راه‌های مواصلاتی و ابنیه فنی بر اثر بارندگی و سیل اخیر، اظهار تصریح کرد: راهداران استان باشروع بارندگی‌ها با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کرده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل، این اداره کل از قبل، تمهیدات لازم را اندیشیده و ۳۴۰ راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه‌های استان مستقر کرده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952776

مهمترین اخبار ایران و جهان: