نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 11:35

ایران استوار، 44 سال افتخار/ برگزاری 3 هزار و 130 برنامه در دهه فجر

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 44 برنامه‌ شاخص دهه فجر به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر، ۳ هزار و ۱۳۰ برنامه در همه مناطق شهری و روستایی و حوزه های مختلف برگزار خواهد شد. ویژه برنامه جشن 44، نور افشانی، اجرای سرود چهار هزار نفری در ورزشگاه آزادی گرگان، برپایی بیش از 100 نمایشگاه فرهنگی هنری و برگزاری یادواره 140 شهید عملیات والفجر 8 توسط هیئت رزمندگان استان، برخی از برنامه های دهه فجر خواهد بود.

سردار ملک شاهکوهی گفت: رزمایش های سراسری الی بیت المقدس ۱۳ به نام و یاد شهید آرمان علی وردی، راه اندازی کاروان جشن ۴۴، رزمایش فرهنگی هر شهید یک پرچم، نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سر درب منازل ۴ هزار شهید گلستان، رزمایش کمک های مؤمنانه و بسته بندی و ارسال 20 هزار بسته معیشتی هم از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: دستاورد های انقلاب اسلامی بی شمار است و برخی از رسانه های معاند سعی می کنند این حقایق را از مردم کتمان کنند. یکی از وظایف  اصلی رسانه های داخلی، روشنگری و بیان حقیقت است. این خدمات باید برای مردم، به خصوص نسل جوان تبیین شود تا دشمن با دروغ پردازی این دستاوردها را پنهان نکند.

سردار ملک شاهکوهی در ارتباط با دستاورد های انقلاب اسلامی در گلستان گفت: برای مثال، قبل از پیروزی انقلاب، استان گلستان بزرگراهی نداشت؛ اما اکنون بیش از ۲۷۸ کیلومتر بزرگراه در استان ساخته شده و خدمات جمهوری اسلامی نسبت به دوره پهلوی ۲۰۰ برابر شد.  تعداد روستاهای دارای برق گلستان از ۳۱۶ روستا در سال ۵۷ به بیش از هزار روستا رسید و جمهوری اسلامی در همه حوزه ها، دارای رشد و پیشرفت چشمگیری بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به متفاوت بودن دهه فجر امسال افزود: سال گذشته رئیس جمهور آمریکا گفته بود که مردم ایران جشن پیروزی انقلاب ۱۴۰۱ را نخواهند دید. به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و با همراهی مردم، ایرانی استوار، متحد و همدل را در دهه فجر خواهیم دید.

همچنین سردار ملک شاهکوهی شعار عمومی دهه فجر امسال را «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اعلام کردند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009476

مهمترین اخبار ایران و جهان: