نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 15:57

استانداری البرز فرمانداران رسیدگی به مناطق محروم را اولویت قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های محوری دولت ایران قوی با هدف اجرای عدالت اجتماعی دنبال می شود، گفت: اقدامات قرار گاه باید مستمر و با شتاب بیشتری از سوی مسؤولان پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، در سی و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: قرارگاه اجتماعی نقش بسزایی در راستای حل مشکلات بخصوص در مناطق کم برخوردار استان ایفا نموده و کارهای خوب و ارزشمندی در سطح استان انجام پذیرفته که قابل تقدیر و تحسین است.

جانشین رئیس قرارگاه اجتماعی استان افزود:این روال و سبکی که در قرارگاه اجتماعی راه افتاده باید با شتاب بیشتر و پیگیری همه مسؤولین ادامه پیدا کند و از آمارسازی قبل از اقدام پرهیز شود.

وی از روسای ادارات و فرمانداران در خواست کرد تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف گسترده دولت برای خدمت رسانی به مردم عزیز معطوف کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، فرمانداران بایستی تمام تلاش و همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایتمندی آنان بکار گیرند.

معاون استاندار تصریح کرد: یکی از سیاست‌های محوری دولت سیزدهم به ویژه نماینده عالی دولت در استان توجه به مناطق کم برخوردار است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه مدیران باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تلاش کنند، افزود: با استفاده از ظرفیت ها برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان‌های استان باید تلاش کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 984876

مهمترین اخبار ایران و جهان: