نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 19:33

۱۲ پروژه عمرانی در شهر آبدان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

بوشهر- شهردار آبدان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه عمرانی در شهر آبدان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعیسی حسینی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه تعامل با مردم به توسعه شهر کمک می‌کند اظهار داشت: اصحاب رسانه باید کمک و مردم را تشویق کنند تا با کمک همدیگر بتوانیم شهری آباد داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های سال گذشته افزود: پنج میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان پروژه در دست اقدام بود و ۶ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال هم از پروژه‌های عمرانی در شهر آبدان است.

شهردار آبدان با تاکید بر اینکه امسال پروژه‌های خوبی در آبدان افتتاح خواهد شد گفت: خیابان شهدا به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیون تومان و همچنین بلوار ورودی شمالی به طول ۱۷۰۰ متر وبا اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان و پیاده روی خیابان مسجد امام حسین (ع) به طول ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون و پیاده رو سازی رو به رو روی آبرسانی به طول ۴۶۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و پارکینگ دبستان سمیه به طول ۶۱۰ و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

 ۱۲ پروژه عمرانی در شهر آبدان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

حسینی از آغاز نصب دوربین پایش تصویر در ابدان خبر داد و بیان داشت: ۹ هزار و ۸۵۰ متر مربع پیاده روی در سال گذشته انجام شد و ۱۲ پروژه عمرانی نیز در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی ایجاد پارک معلولین با توجه به نیاز معلولان در این شهر خبر داد که به زودی در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار آبدان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح افزود: پارک محله بهزیستی با متراژ ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و میدان معلم به طول ۸۰۰ متر و ۶۶۰ میلیون تومان و بلوار امیر کبیر به طول هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان از این پروژه‌ها است.

شهردار آبدان در دهه فجر بیش از ۹ هزار و ۸۵۰ متر زیرسازی آسفالت و معابر و هزار و ۵۵۰ کانیوو گزاری صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020932

مهمترین اخبار ایران و جهان: