نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 12:13

۲۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب عشایر مصوب شد

رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در قانون بودجه تصمیمات خوبی در حوزه رفع مشکلات عشایر اتخاذ شد که یکی از انها مصوبه مبلغ دو هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین اب شرب عشایر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی کریمی در نخستین همایش شبانان و گله داران عشایر و گرامیداشت شهدای عشایر گلستان در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به موضوعات و مشکلات حوزه عشایر بسیار حساس بوده و تلاش دارد تا بتواند این موضوعات و مشکلات را حل نماید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال در قانون بودجه تصمیمات خوبی در حوزه مشکلات عشایر اتخاذ شد که با تخصیص اعتبار شاهد رفع چشمگیر این مشکلات خواهیم بود‌.

رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال در حوزه ایل راه ها بیش از هزار میلیارد تومان و در‌حوزه تامین اب شرب عشایر دو هزارو ۵۰۰ مصوب شده تا به صورت جدی پیگیر تخصیص این اعتبارات هستیم.

وی ادامه داد: با حذف ارز ترجیحی فشار بسیار سنگینی بر گرده تولیدگران وارد شد و دامداران و عشایر که از تولید کنندگان واقعی کشور بودند متحمل مشکلات زیادی شدند.

کریمی گفت: اگر معتقدیم که نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی بوده، عشایر سربازان مقدم اقتصاد مقاومتی هستند ودر کنار تولید و کارافرینی از مرزهای کشور اسلامی حراست کرده و باعث برقراری امنیت پایدار می شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 980132

مهمترین اخبار ایران و جهان: