نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:26

۵۸ روستای کرمانشاه تا پایان سال آبرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال در راستای محرومیت‌زادیی از چهره روستاهای استان آبرسانی به ۵۸ روستای محروم استان کرمانشاه در قالب طرح جهاد آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دهستان هفت آشیان در بخش کوزران شامل ۱۸ روستا است که روز گذشته با افتتاح مجتمع آبرسانی این دهستان که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اجرا شد، چهار روستای آن از نعمت آب شرب آشامیدنی برخوردار شدند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با تلاش سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) پروژه آبرسانی دائم به سایر روستاهای این دهستان و همچنین بخش قلعه حسن‌خان تا دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، همچنین با بیان اینکه ۵۸ روستا در شهرستان اسلام آباد غرب، سنقرو کلیایی و بخش سرفیروزآباد نیز از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم محروم هستند، افزود: تا پایان امسال در راستای محرومیت‌زادیی از چهره روستاهای استان آبرسانی به ۵۸ روستای محروم استان کرمانشاه در قالب طرح جهاد آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 962432

مهمترین اخبار ایران و جهان: