نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 13:16

استانداری راه اتصال شهرک صنعتی به آزادراه را ایجاد کند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ما هم اکنون 4 شهرک صنعتی در استان داریم که این 4 شهرک صنعتی راه دسترسی از طریق آزاد راه را می‌خواهد، ولی متاسفانه تاکنون این مورد انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در ششمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار کرد: از زحمات تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای ستاد به لحاظ اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی که منجر به توفیقاتی شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه باید به نقطه‌ای برسیم که همه بگویند سرباز ولایت هستیم و این امر باید به معنای واقعی اتفاق بیافتد، افزود: همه مسولان ادارات باید متوجه باشند وقتی که مقام معظم رهبری مواردی را تذکر می‌دهند با جدیت این موارد دنبال شود.
صادقی نیارکی گفت: ما هم اکنون 4 شهرک صنعتی در استان داریم که این 4 شهرک صنعتی راه دسترسی از طریق آزاد راه را می‌خواهد، ولی متاسفانه تاکنون این مورد انجام نشده است.

وی افزود: چطور ممکن است به مجتمع‌های رفاهی دسترسی از طریق آزاد راه داده می‌شود، ولی به شهرک صنعتی که در حوزه  تولید فعالیت دارند، دسترسی داده نمی‌شود که ما از استانداری به عنوان نماینده دولت می‌خواهیم این مورد را به جدیت پیگیری کند.
پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 978132

مهمترین اخبار ایران و جهان: