نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:36

اجرای 568 برنامه ویژه دهه فجر در پردیس

فرمانده سپاه پردیس از اجرای 568 برنامه ۳ محور اصلی مردم، رسانه و مدرسه در پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، جلسه ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن بعدازظهر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، شهرداران، بخشداران، روسای ادارات و غیره در سالن جلسات سپاه پاسداران شهرستان پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امام جمعه پردیس و رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان در ابتدای مراسم ضمن بیان اهمیت انقلاب و فعالیت‌های دشمنان برای تضعیف دست‌آوردهای انقلاب، اظهار کرد: دشمن قصد دارد با ایجاد خدشه به انقلاب به تمام ارزش‌ها، مقدسات و دین ما آسیب بزند.

وی با بیان اینکه سستی در این زمینه خیانت است، گفت: انقلاب ره‌آورد خون شهدا و کوتاهی در این زمینه خیانت به خون شهدا است و درصورت کم کاری باید به مادر شهیدی که هر شب برای فرزندش رخت خواب می‌اندازد، پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: طی سال‌های اخیر اولین بار است که این مراسم با نظم و برنامه‌ریزی مدون برگزار می‌شود و مسؤولان باید در دهه فجر خدمات بیشتری به مردم بدهند و برای همین میز خدمتی در روز جمعه در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

امام جمعه پردیس در پایان این نشست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعاملات ادارات با اصحاب رسانه بیشتر و برنامه‌های مختلف برای انعکاس در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد، ابراز کرد: تمام برنامه‌های دهه فجر با همت ستاد برگزاری دهه فجر و با بکارگیری ۲۶ کمیته برنامه‌ریزی و اجرای ۵۶۸ برنامه در این دهه تدوین شده است.

وی ادامه داد: بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ برنامه شاخص از ۵۶۸ برنامه جدا و بصورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

دهه فجر با سه محور مردم، رسانه و مدرسه برگزار می‌شود

ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس در پایان این نشست در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص همکاری ادارات برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر، ضمن بیان اینکه از تمامی مسؤولان که نسبت به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی دغدغه داشته و پیگیری کردند تشکر می‌کنیم.

وی گفت: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۴۳ سال گذشته متفاوت خواهد بود زیرا دشمنان تلاش بسیاری برای تضعیف انقلاب کرده‌اند.

گرمابدری افزود: همه ما وظیفه داریم در پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر نقش خود را ایفا کنیم و عقب ماندگی‌های بوجود آمده را جبران کنیم‌.

فرمانده سپاه پردیس ادامه داد: امسال در غالب ۲۶ کمیته تخصصی و سازمان یافته با حضور مجموعه ادارات و اقشار فعالیت‌های این دهه برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه مراسمات در مجموع با ۳ محور اصلی مردم، رسانه و مدرسه و با ۵۶۸ برنامه اجرا خواهد شد، ابرازکرد: اجرای پویش‌های مختلف در شبکات و فضای مجازی و رسانه‌ای را در حوزه رسانه خواهیم داشت.

گرمابدری اضافه کرد: در محور مدرسه با تلاش کمیته آموزش و پرورش اردوهای روزانه‌ای را برای بازدید از موزه‌های عبرت و انقلاب اسلامی با حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه پردیس اعلام کرد: همچنین یکی از برنامه‌هایی که مقارن با ایام الله دهه فجر شده، اعزام ۲۰۰ نفر از دانش آموزان به راهیان نور است که طی این دهه به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013732

مهمترین اخبار ایران و جهان: