نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:25

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در مشکین‌دشت

فردیس- فرمانده انتظامی فردیس از کشف بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در مشکین‌دشت توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ کامران ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اعتیاد و مواد مخدر عامل وقوع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده شوم به صورت مستمر در دستور کار پلیس فردیس قرار دارد.

وی بیان کرد: برابر در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص گردید فردی اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس متذکر شد: پس از انجام اقدامات میدانی اکیپی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه او حدود دو کیلوگرم تریاک کشف کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برخورد کامیون با عابر پیاده یک کشته برجای گذاشت

وی بیان کرد: همچنین در پی برخورد یک دستگاه کامیون با یک شهروند در بلوار بیات شهر فردیس و اطلاع موضوع به سامانه فوریت پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران پلیس و دیگر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

ملکی افزود: بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص کرد در اثر برخورد یک دستگاه کامیون میکسر بتن با عابر، این شخص حدوداً ۴۵ ساله در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی فردیس با اشاره به اینکه علت تامه حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، اضافه کرد: شهروندان نکات ایمنی هنگام عبور از عرض خیابان را رعایت کنند تا شاهد چنین صحنه‌هایی دلخراشی نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012876

مهمترین اخبار ایران و جهان: