نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 12:24

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۴مسجد شاخص تبریز

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۴ مسجد شاخص تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری فرمانده سابق سپاه ولی امر روز سه شنبه ۱۳ دی از ساعت ۹:۳۰ صبح در صحن مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در سطح استان آذربایجان شرقی ۸۷ برنامه محوری برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت تشکل‌های مذهبی برگزار می‌شود.

حسینی ابراز داشت: همچنین مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها در ۱۴ مسجد شاخص سطح شهر تبریز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری نواحی انجمن‌های اسلامی مراسمی برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: قرار است در روز شهادت سردار سلیمانی یکی از هیئت‌ها به صورت نمادین و محوری مراسم عزاداری برگزار کرده و همچنین قرار بر این است تا به صورت مشترک با چند سازمان و نهاد پویش‌هایی برای سردار سلیمانی برگزار شود.

وی در خصوص جزئیات یکی از پویش‌ها اظهار کرد: یکی از پویش‌ها در خصوص مسئولان است، به گونه‌ای که تعدادی از جوانان به سراغ مدیران می‌روند و عهدی را که مسئولان با سردار سلیمانی می‌بندند را روی کاغذ پیاده می‌کنند تا در قالبی در سطح جامعه بازنشر داده شود.

حسینی ادامه داد: قرار بر این است تا هیئت‌ها موکب‌های ایستگاه صلواتی به نام سردار سلیمانی برگزار کنند و در محلاتی از جمله مارالان و دیگر مناطق بسته‌های معیشتی پخش شده و جهیزیه‌ای برای نو عروسان اختصاص یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 949676

مهمترین اخبار ایران و جهان: