نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 16:43

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند

اعضای کمیسیون آموزش از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همراهی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس دانشگاه شریف بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 12 دی ماه) از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، جلیلی رئیس دانشگاه شریف و فرخی معاون وزیر علوم، اعضای کمیسیون را همراهی می‌کردند، نمایندگان از ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری بایوتکس و برج فناوری شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدیدها فعالیت‌ها و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برای اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشریح و اعضای کمیسیون مشکلات و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان را استماع کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده اعضای کمیسیون؛ 600 شرکت دانش‌بنیان با اشتغالزایی مستقیم 3 هزار و 200 نفر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می‌کنند که سال گذشته 2 هزار و 200 میلیارد تومان فروش محصولات داشته‌اند.

اعضای کمیسیون نیز در این دیدار در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه پارک‌های علم و فناوری به ویژه در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه سال 1402 تأکید کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 950376

مهمترین اخبار ایران و جهان: