نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 14:23

کمک دولت برای تکمیل کمربندی عباس‌آباد

معاون رئیس‌جمهور گفت: شهرداری عباس‌آباد از محل منابع داخلی در حال احداث کنارگذر کمربندی این شهرستان است و ما هم از محل بودجه عمومی باتوجه به اینکه جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور بوده کمک می‌کنیم تا کنارگذر عباس‌آباد تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز در بازدید از رینگ کمربندی شهرستان عباس‌آباد، اظهار کرد: در تمام شهرها که امروز بازدید می‌کنیم کنارگذرهایی درحال انجام بوده که جز ابتکارات مهم است تا مردمی که به این شهرها سفر می‌کنند بتوانند به راحتی و بدون اینکه دچار ترافیک شوند مسیر خود را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دو قطعه مسیر کمربندی عباس‌آباد انجام شد، افزود: قطعه سوم هم باقی مانده با استملاک اخیر انجام شده امیدواریم فاز دوم بتواند طی دو ماه آینده قبل از تعطیلات نوروز به بهره‌برداری برسد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: برای قطعه سوم حتما کمک می‌کنیم، شهرداری از محل منابع داخلی دارد این کمربندی را احداث می‌کند و ما هم از محل بودجه عمومی باتوجه به اینکه جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور است کمک می‌کنیم تا کنارگذر عباس‌آباد هم تکمیل شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641932

مهمترین اخبار ایران و جهان: