نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 12:02

بهره‌مندی 12 هزار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ارائه آموزش‌های اشتغال به 12 هزار و 786 مددجوی زیرپوشش این نهاد طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید مومنی صبح امروز در نشست بررسی توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهادمدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت:  طی دو سال اخیر ۱۲ هزار و ۷۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های اشتغال  بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش به مددجویان با هدف توانمندسازی و خروج آنان از چرخه حمایتی صورت می‌گیرد که تاکنون توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه  ۱۰۰ در صد اشتغال پایدار پیش بینی شده توسط این نهاد محقق شده است، برگزاری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی همواره در طول سال برگزار می‌شود و در اولویت قرار دارد.

مومنی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آنها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی شده است، بیان کرد: این مهم تاکنون منجر به خروج ده‌ها مددجوی زیرپوشش از چتر حمایتی نهاد شده است.

مومنی گفت: در کنار این آموزش‌‌های مهارتی به مددجویان تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی پرداخت می‌شود.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651876

مهمترین اخبار ایران و جهان: