نیوز سیتی!
01 اسفند 1402 - 13:24

لوپتگی سرمربی وستهام می‌شود یا به میلان می‌رود؟

سرمربی پیشین تیم‌های رئال مادرید مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند، در هفته‌های اخیر نام او را به باشگاه‌هایی همچون وستهام، کریستال‌پالاس نسبت داده‌اند.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو و سویا علاقه‌مند است تا در لیگ برتر انگلیس به کارش ادامه دهد، این در حالی است که او اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

حالا نشریه انگلیسی «دیلی میل» خبر می‌دهد که خولن لوپتگی 57 ساله به همراه گراهام پاتر و استیو کوپر از گزینه‌های اصلی جانشینی دیوید مویس در وستهام است. سایت «فوتبال اسپانیا» هم گزارش داده که لوپتگی پیشنهاد مربیگری کریستال‌پالاس را رد کرده؛ این در حالی است که این باشگاه انگلیسی هفته پیش به همکاری خود با روی هاجسون پایان داد.

در روزهای اخیر همچنین از لوپتگی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای جانشینی استفانو پیولی در میلان یاد شده بود. ماتئو مورتو خبرنگار سرشناس رسانه اسپانیایی «رلوو» مدعی شده که سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مدنظر میلانی‌ها در انتخاب مربی فصل آینده‌شان است.

گفته می‌شود مدیران این باشگاه ایتالیایی با وجود اینکه پیولی تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه قرار دارد؛ به فکر ایجاد تغییر در کادرفنی در تابستان پیش‌ رو هستند و آنتونیو کونته و روبرتو دزربی نیز جرو گزینه‌های مدنظر آنها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1673632

مهمترین اخبار ایران و جهان: