نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 18:10

۲۶ هزار دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: طی ۲ سال گذشته ۲۶ هزار دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر شنبه ۹ دی‌ماه، جمال اسدی و مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام با خانواده های شهید نصیری و نصریان دیدار کردند.

اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدارها با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه تکلیفی و قانونی همه مدیران است، گفت: خوشبختانه در استان ایلام همه مدیران و در رأس آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پیشتاز هستند.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته ۲۶ هزار دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان ایلام انجام شده است. این استان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا است.

اسدی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بنا بر وظایف ذاتی خود علاوه بر دیدارها، به مسائل معیشتی، اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران توجه ویژه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید ماموری ایثارگران استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه در استان ایلام اقدامات خوبی در این بخش‌ها صورت گرفته و در تلاش هستیم مشکلات جامعه ایثارگران به حداقل برسد.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این دیدارها، صبر و استقامت مادران شهدا را الگویی برای زنان جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان این آمادگی را دارد که در دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهید مهدی نصریان سال ۱۳۶۵ بر حمله موشکی به شهر ایلام و شهید نجم‌الدین نصیری سال ۱۳۶۳ بر اثر ترکش در منطقه بانروشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621032

مهمترین اخبار ایران و جهان: