نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 13:01

پیش‌بینی وضع هوا در هفته آینده

محمدعلی زورآوند سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از اواخر روز شنبه تا صبح یکشنبه کاهش تدریجی دمای هوا باعث فراهم آمدن شرایط تشکیل مه به‌ویژه در مناطق سرد و معتدل شده و ظهر یکشنبه تا روز سه‌شنبه افزایش تدریجی دمای هوا و گاهی اوقات رشد ابر را خواهیم داشت.

محمدعلی زورآوند سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: موجی ناپایدار از اواخر جمعه تا ظهر شنبه جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی موجی ناپایدار این موج منطقه اورامانات را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد و با افزایش نسبی دمای شبانه و در بعضی ساعات وزش باد، بارش‌هایی در پی خواهد داشت.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با تصریح این‌که بارش‌ها در امروز و فردا علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها ممکن است در نواحی سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود، عنوان کرد: از اواخر روز شنبه تا صبح یکشنبه کاهش تدریجی دمای هوا باعث فراهم آمدن شرایط تشکیل مه به‌ویژه در مناطق سرد و معتدل شده و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته غلظت و گستردگی مه در چند روز اخیر نباشد.

وی بابیان اینکه پدیده قابل‌توجه دیگری در استان نخواهیم داشت، ادامه داد: به دنبال این وضعیت از ظهر یکشنبه تا روز سه‌شنبه افزایش تدریجی دمای هوا و گاهی اوقات رشد ابر در پی خواهیم داشت.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627376

مهمترین اخبار ایران و جهان: