نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 16:04

آیت الله فلاحتی: مشارکت مردم در انتخابات منجر به شکست تفرقه افکنی‌ها می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در انتخابات پشت پا زده به روی همه تفرقه افکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، پشت پا زدن به روی همه تفرقه افکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی است. 

وی با بیان اینکه مردم ایران با تکیه برای نیروی ایمان و با منویات امام راحل (ره) تواستند رژیم پهلوی را سرنگون کنند، گفت: حکومت اسلامی در هر جا که باشد اگر بر سه اصل دین، رهبری و مردم تکیه کند دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند آن حکومت را شکست دهد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد هویت‌سازی جعلی و هویت‌سوزی در جمهوری اسلامی افزود: دشمنان این کشور همواره به ملتهب کردن فضا هستند اما نظام اسلامی خواهان‌عدم التهاب در جامعه اسلامی است.

فلاحتی نقش رسانه در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با داشتن رسانه‌های قوی در صدد تحریف و تشویش اذعان عمومی جامعه و دنیا علیه ایران هستند و رسانه‌ها در صورت تبیین درست دستاوردها می‌توانند کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند و این قدرت رسانه را می‌رساند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667232

مهمترین اخبار ایران و جهان: