نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 09:57

آخرین وضعیت بارش برف و باران در جاده‌های کرمانشاه؛ راه‌ها باز است

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارش‌های حاکم بر جو منطقه، گفت: با همکاری راهداری جاده‌ها باز است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

عبدالحسین زارع، سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارش‌های حاکم بر جو منطقه، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات واصله در منطقه اورامانات، گردنه پلنگان، نودشه و روستای هانی‌گرمه بارش برف داشته‌ایم که با همکاری راهداری جاده‌ها باز است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: تا بدین لحظه با توجه به رعایت کاربران جاده‌ای شاهد مورد خاصی به لحاظ انسداد معابر و حادثه ترافیکی نبوده‌ایم.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط بارندگی حاکم بر جو منطقه، جاده‌ها لغزنده است و رعایت سرعت مطمئنه اولین نکته ایمنی توصیه شده است که باید از سوی کاربران جاده‌ای رعایت شود.

وی افزود: قبل از سفر با شماره‌گیری تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع لازم را کسب کنید تا تصمیمات لازم برای ادامه حرکت اخذ شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ حتما مدنظر باشد و عدم رعایت فاصله طولی سبب تصادفات زنجیره‌ای می‌شود که باید حتما رعایت شود.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650376

مهمترین اخبار ایران و جهان: