نیوز سیتی!
17 اسفند 1402 - 20:51

ربیعی: اسیر اشتباه با تجربه‌ها شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید در حالی که امکان پیروزی تیم ۱۰ نفره‌اش مقابل هوادار وجود داشته، اشتباه بازیکنان باتجربه آنها را اسیر خود کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل هوادار در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. برای هر دو تیم بازی مهیجی بود و اگر بخواهم تحلیلم را از بازی بگویم بعد گل اول که به هوادار زدیم، آنها بهتر از ما بازی کردند. ما نیمه دوم را هم بهتر شروع کردیم و کاملاً روی محورهای تاکتیکی که در اختیارمان بود بازی را در اختیار گرفتیم و  گل دوم را نیز زدیم. بعد از گل دوم دو موقعیت تک به تک دیگر ایجاد کردیم که آنها را از دست دادیم.

وی افزود: بازی کاملاً در اختیار ما بود. فکر می‌کنم اگر بازی با همین روند جلو می‌رفت جا داشت که گل سوم را بزنیم، اما با 10 نفره شدن ما ناخودآگاه این فضا برای حریف‌مان ایجاد شد که همه جانبه روی دروازه‌مان حمله کند. در این 10 نفره شدن حریف یک موقعیت خطرناک داشت، آنها یک شوت هم زدند و به گل رسیدند، در یک ضربه پنالتی هم بازی مساوی شد. به آقای شجاعی، همکاران‌شان و به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم. به نظرم این بازی جزو بازی‌های خوب امسال ذوب‌آهن بود. با توجه به اینکه چند بازیکن اصلی‌مان را برای بازی نداشتیم و تیم جوانی در زمین داشتیم، در جایی که باتجربه‌ها، باید تجربه بیشتری از خودشان نشان بدهند اسیر اشتباه شدند. این پیش می‌آید و اشکالی ندارد.

ادامه دارد...

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683576

مهمترین اخبار ایران و جهان: