نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 15:53

کلنگ ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن در قیر و کارزین به زمین زده شد

استاندار فارس در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود علاوه بر تصویب 35 مصوبه، کلنگ آغاز ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن را به زمین زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم(ص) گفت: سفر نخست به این شهرستان (آبان ۱۴۰۰) ۲۱ مصوبه به در پی داشت که تاکنون افزون بر ۵۰ درصد آنها اجرایی شده است.

وی افزود: باقی مانده مصوبات نیز فاصله چندانی تا اجرایی شدن ندارد و امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این مصوبات تکمیل و در خدمت مردم شریف شهرستان قرار گیرد.

او اظهار کرد: در این سفر نیز برای توسعه و تامین رفاه مردم قیر و کارزین ۳۵ مصوبه جدید داشتیم که امیدواریم با عملیاتی شدن آنها شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رونق اقتصادی این شهرستان باشیم.

استاندار فارس گفت: شهرستان قیروکارزین استعداد خوبی برای تولید محصولات کشاورزی، باغی و همچنین صنایع تبدیلی دارد که برخی مصوبات سفر در این زمینه بود.

ایمانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه نمی خواهیم شهرستان قیر و کارزین در بن‌بست باشد تصمیماتی گرفتیم و تدابیری اتخاذ شد تا شهرستان از مسیرهای مختلف به برخی نقاط از جمله خنج، عسلویه و شیراز متصل شود.

وی، با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای افزایش پزشکان متخصص بیمارستان امام محمد باقر (ع) قیر و کارزین گفت: این نیاز به توسعه داشت که با آغاز به اجرای آن، تا الان ۷۵ درصد پیشرفت حاصل شده و امیدواریم با تصمیمات امروز تامین اعتبار لازم صورت گرفته و این بیمارستان تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

او ادامه داد: در این سفر یک تصمیم کلی با همکاری قرارگاه امام مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در ارتباط با عشایر این شهرستان گرفتیم و اعتبار خوبی هم در سال ۱۴۰۳ برای آن لحاظ شده که عمدتا در چهار حوزه تامین آب، ایل‌راه‌ها، خانه های بهداشت و مدارس عشایری لحاظ می شود.

بر اساس این گزارش، در سفر استاندار فارس به شهرستان قیر و کارزین، کلنگ اجرای پروژه ۲۳۶واحدی نهضت ملی مسکن شهر قیر به زمین زده شد و چند پروژه شهرداری امام شهر این شهرستان نیز به بهره برداری رسید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665276

مهمترین اخبار ایران و جهان: