نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 18:14

رضایت ۸۳ درصدی بستری‌شدگان در مرکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه

معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، از رضایت بالای افراد مراجعه‌کننده به مراکز درمانی این مدیریت خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان بستری شده ۸۳ درصداز خدمات ارائه شده، رضایت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میثم حجتی‌پور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه امروز در نشست با خبرنگاران آمار بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان را ۷۹۸ هزار نفر اعلام کرد، اظهار کرد: ۴۰ درصد جمعیت ۲ میلیونی نفری استان زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: با اختیار داشتن ۱۱ مرکز درمان ملکی شامل ۲ بیمارستان، یک پلی‌کلینیک و ۲ درمانگاه تخصصی و ۶ درمانگاه عمومی روزانه به ۸ تا ۱۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در توضیح پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و خلاصه وضعیت آن‌ها به ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهدا، اشاره کرد و افزود: پروژه در حال اجرا و ساخت است و از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه تخصصی حضرت معصومه(س) در داخل محوطه بیمارستان به مساحت یک‌هزار و ۶۰۰ متر در نظر گرفته شده که در مرحله تأیید نقشه‌های فاز یک از جانب دفتر فنی مهندسی و درمان سازمان است.

حجتی‌پور از تهیه زمین برای ساخت درمانگاه ملکی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، پاوه، کنگاور، صحنه و هرسین خبر داد و گفت: با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستان‌های مختلف برنامه‌های توسعه‌ای مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان با جدیت در حال پیگیری است.

وی در معرفی واحدهای درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به تخصص‌ها و بخش‌های بستری موجود در بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه(س) اشاره و بیان کرد: در بحث تعداد بستری‌های و همچنین تعداد جراحی‌های بزرگ در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته هر کدام ۲.۵ برابر افزایش عملکرد داشته‌ایم که با افزایش سه درصدی آمار مراجعات پیش‌بینی می‌شود رکورد مراجعه سال گذشته(۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر) شکسته شود.

وی اعتبار امسال تأمین اجتماعی را ۲ هزار و ۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مطالبات پزشکان تا مردادماه ۱۴۰۲، بیمارستان‌ها تا تیرماه ۱۴۰۲ و داروخانه‌ها تا مهرماه ۱۴۰۲ تسویه شده است.

معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان، از رضایت بالای افراد مراجعه‌کننده به مراکز درمانی این مدیریت خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان بستری شده ۸۳ درصد از خدمات ارائه شده، رضایت دارند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661876

مهمترین اخبار ایران و جهان: