نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 14:27

امام جمعه سمنان: پلیس در همه بزنگاه‌ها حضوری منسجم دارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پلیس امروز در همه بزنگاه‌های کشور در راستای تأمین امنیت مردم حضوری منسجم و مقتدر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در دفتر خود اظهار کرد: رهبری بارها در بیانات ارزشمند خود از فراجا تقدیر کرده‌اند و در تعریف از فراجا و نیروهای پلیس نکات بسیار دقیقی را مطرح فرموده‌اند که نشان می‌دهد رضایتمندی خوبی در بدنه مردم و شخص معظم‌له از این نیروی مردمی وجود دارد.

وی تصریح کرد: پلیس همواره در بیعت، پایداری و همراهی با ولایت و ولایت‌مداری در خط مقدم حضور دارد و همواره با تمام توانش به مردم خدمت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: پلیس در کل کشور همواره نشان داده که در همه بزنگاه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز کشور در راستای تأمین امنیت و رفاه عمومی حضوری منسجم و مقتدر دارد و تأمین امنیت ایران اسلامی در اغتشاشات گذشته نیز یکی از توفیقات جدی فراجا محسوب می‌شود.

مطیعی بیان کرد: پلیس در سراسر کشور به ویژه در استان سمنان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده و زحمات زیادی را با همکاری سایر نیروهای امنیتی متقبل می‌شود که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: پلیس امروز در وسط میدان حضور دارد و بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که ایشان از خدمات فراجا رضایتمندی دارند و این را بارها به زبان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان با وجود جمعیتی کم، وسعت جغرافیایی بسیار زیادی دارد و ۶۵۰ کیلومتر از مسیر ترانزیتی تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده که این امر نشان‌دهنده عمق خدمات‌رسانی پلیس است.

مطیعی گفت: این مسیر طولانی نیاز به صیانت، حفاظت و خدمات‌رسانی به مردم دارد و الحمدالله پلیس در تأمین امنیت جاده‌ها و خدمات‌رسانی گسترده به مردم در میدان حاضر است.

وی تصریح کرد: آمادگی نیروهای فراجا در حد قابل قبولی است و همواره از جان خود در راه صیانت از مردم و تأمین امنیت مایه گذاشتند و مردم نیز رضایتمندی ویژه‌ای از این نیروی خدوم دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تقدیر از خدمات انجام‌شده در استان سمنان در راستای مبارزه با سرقت و کشف و دستگیری سارقان اظهار کرد: در حوزه سرقت انجام کار پیشگیرانه بسیار مهم‌تر از اقدام بعد از وقوع جرم است و باید اقدامات پیشگیرانه بسیار قوی‌تر از گذشته در این زمینه مدنظر قرار گیرد.

مطیعی با بیان اینکه پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی بر درمان تقدم دارد، گفت: گشت‌های خوبی در استان سمنان توسط نیروهای فراجا برقرار شده است و باید تداوم یابد و تقویت شود تا مردم همچنان در رفاه عمومی و امنیت اجتماعی به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگیری‌های سارقان در پی وقوع سرقت‌ها در استان سمنان بسیار امیدآفرین است و به مردم رضایت و امید را تزریق می‌کند، خاطرنشان کرد: قدردانی از خدمات نیروهای فراجا در استان سمنان را وظیفه خود می‌دانیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662776

مهمترین اخبار ایران و جهان: