نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 01:06

فارس من| دانشجومعلمان ۲ مدرکی: ما را استخدام کنید

جمعی از مخاطبان فارس من در پویشی چند صد امضایی، خواستار استخدام دانشجومعلمان ۲ مدرکی شدند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان فارس من در پویشی چند صد امضایی خواستار استخدام دانشجومعلمان دومدرکی شدند.(اینجا بخوانید)

مدیر این پویش در این باره به خبرنگار فارس گفت: ما جمعی از دانشجویان فرهنگیان طرح جدید مدرک دوگانه هستیم که نسبت به این طرح گلایه‌ها و اعتراضاتی داریم و خواستار اصلاح این روند هستیم.

وی افزود:  امسال آموزش و پرورش پس از آن کنکور را برگزار کرد که طی آن ما دو مدرکی را که دو سال از تحصیل خود را در یک دانشگاه دولتی و دو سال دیگر را در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده ایم استخدام نمی کنند. ما می خوانیم در این روند تجدید نظر کنند.

مدیر این پویش که خود یکی از دانشجو معلمان است، به فارس گفت: اساسا واحدهای تحصیل دانشجویان دو مدرکی به نسبت واحدهای دانشگاه فرهنگیان سخت است و و گنجاندن تمامی واحدهای تخصصی و پایه در ۴ ترم اصولی نیست، ما خواستار اصلاح این روند هستیم چرا که احتمال مشروط شدن کارنامه را افزایش می دهد.

وی اضافه کرد:  یکی دیگر از مشکلات دانشجویان دو مدرکی نمره علمی بالای است، و از طرفی دیگر هم هیچ حقوق و و مزایایی برای دو سال اول در نظر گرفته نمی شود که به دور از انصاف است.

مدیر این پویش تأکید کرد که ما می خواهیم به استخدام و تحصیل ما در دانشگاه فرهنگیان توجه جدی شود.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623632

مهمترین اخبار ایران و جهان: