نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 10:34

مردم ثلاث باباجانی به‌زودی صاحب بیمارستان می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان، از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی در خصوص روند اجرای پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان، اظهار کرد: روند اجرای پروژه خوب است.

وی ادامه داد: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که علاوه بر بخش‌های اصلی بیمارستان، دارای بخش دیالیز، کلینیک تخصصی، پد بالگرد، امحاء زباله و ۶ واحد پانسیون پزشکان است.


بررسی روند ساخت و تکمیل بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ثلاث باباجانی در حال حاضر از بیمارستان کانکسی استفاده می‌کنند که در شأن مردم نیست، خوشبختانه در دولت مردمی در حوزه سلامت و احداث بیمارستان‌ها به خصوص در مناطق محروم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در حال بهره‌برداری هستند.

وی با بررسی روند ساخت و تکمیل و همچنین مشکلات و چالش‌های موجود در مسیر بهره‌برداری این پروژه، افزود: پروژه مشکل تأمین اعتبار مالی ندارد و در تلاش هستیم در سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641676

مهمترین اخبار ایران و جهان: