نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 11:05

جلالی: کاخ سفید و رژیم صهیونیستی سردمداران تروریسم هستند

سفیر ایران در روسیه در کنفرانس علمی «آمریکا و تروریسم بین‌المللی» در مسکو گفت: کاخ سفید و رژیم صهیونیستی سردمداران تروریسم هستند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، «کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ضمن حضور در کنفرانس علمی «آمریکا و تروریسم بین المللی» در مسکو، در سخنانی با عنوان آمریکا، تروریسم و منطقه غرب آسیا، به سابقه مداخله و خوی جنگ طلبانه واشنگتن به عنوان یکی از ریشه‌های معضل امنیت در منطقه که موجب ترویج خشونت، بی ثباتی و تروریسم شده اشاره و واشنگتن را به عنوان کشور حامی تروریسم برشمرد. 

وی به شهادت رساندن سردار سلیمانی، فرمانده ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم توسط آمریکا و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را دارای منشأ و رویکرد واحد برشمرد و ضمن پرداختن به سوابق مداخله و جنگ افروزی واشنگتن در افغانستان، عراق، یمن، سوریه، لیبی و دیگر کشورها، کاخ سفید و رژیم صهیونیستی را سردمداران تروریسم بویژه تروریسم دولتی عنوان کرد.

در این کنفرانس سفیران فلسطین ، سوریه و تعداد دیگری از اندیشمندان و صاحب نظران، به نقد سیاست‌های آمریکا در جهان بویژه در حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه و ارتکاب جنایت‌های وحشیانه پرداختند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران , کشور روسیه , کشور آمریکا , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1640632

مهمترین اخبار ایران و جهان: