نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 00:08

غیاثی: هیچ تیمی برد را به ما کادو نمی‌دهند

سرمربی تیم والیبال مس سونگون گفت: هیچ بردی را برای‌مان کادو نخواهند داد و برای پیروزی باید تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد غیاثی بعد از شکست تیمش گفت: ‌‌می‌دانستم بازی سختی برابر تیم مس شهر بابک خواهیم داشت و کل تیم مس سونگون ورزقان برابر این تیم خوب بازی نکرد و حق شهربابکی‌ها برد بود و من این پیروزی را به این تیم تبریک می‌گویم.
وی گفت: از ابتدای فصل گفتم تیم ما در کوران مسابقات و رفته رفته بهتر خواهد شد، اما در بازی برابر تیم شهر بابک همدل نبودیم و شاید تیم ما در باد غرور  برد برابر تیم گل گهر سیرجان خوابیده بودند و نتوانستیم روند صعودی خود را ادامه دهیم.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشور گفت: بازیکنان تیم ما جوان هستند و در حال کسب تجربه و در بازی برابر مس شهر بابک متوجه شدند که با تلاش و کوشش به پیروزی می‌رسند و هیچ وقت بردی را به ما کادو نخواهند داد و فاصله تیم‌ها با هم نزدیک است و اگر غفلت کنیم جایگاه فعلی‌مان را از دست خواهیم داد. 
غیاثی در مورد داوری مسابقه هم گفت: داوری شرایطش مشخص بود و اشتباهات داوری برای هر دو طرف بود. اصل موضوع این بود که تیم ما تمرکز نداشت و اینکه در روزی که خوب نبودیم؛ داوری در نتیجه بازی تاثیر نداشت.
وی در مورد مصدومیت نریمانی هم گفت: یکی از دریافت کننده هایمان مصدوم بود‌ و نتوانستیم از وی استفاده کنیم، اما دو جایگزین داشتم و انتظار داشتیم این نفرات بتوانند جای وی را پر کنند و فاصله نفرات مان زیاد نیست؛ اما بازم تاکید می‌کنم کل مجموعه تیم خوب نبود.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568741

مهمترین اخبار ایران و جهان: