نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 12:07

فرماندار خوی: تعداد پروازهای فرودگاه خوی افزایش یافت

فرماندار خوی گفت: با پیگیری استاندار محترم تعداد پروازهای فرودگاه خوی به سه سورتی در هفته افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم علی نژاد فرماندار ویژه خوی با اشاره به پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای افزایش پروازهای فرودگاه این شهرستان اظهار داشت: تعداد این پروازها به سه سورتی در هفته افزایش یافته است.

وی افزود: پیش از این، ۲ سورتی پرواز درهفته به مقصد تهران از فرودگاه خوی انجام شد که با توجه به کمبود، تقاضای افزایش این تعداد وجود داشت که این امر عملیاتی شد و امروز، شاهد اختصاص یک پرواز دیگر در هفته به این فرودگاه از مبدا تهران هستیم.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز در تلاش هستیم تا پروازهای خوی را به مقصد مشهد مقدس و برعکس راه اندازی کنیم که امیدواریم در این خصوص نیز با ایجاد پرواز، زمینه رضایت بیشتر شهروندان فراهم شود.

علی نژاد نقش رسانه‌ها را در تبیین عملکرد دولت بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز روندی که در کاهش بیکاری در سطح کشور، آذربایجان‌غربی و به تبع آن، خوی شاهد هستیم، یک ابتکار عمل و حرکت جهادی دولت را نشان می‌دهد و نیازمند اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم فهیم کشور است.

وی افزود: امروز مردم رضایت کافی از مرز رازی و ترمینال شهرستان خوی را ندارند و در تلاش هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن، مشکل کمبود بلیت و ساماندهی مرز رازی به پایان رسد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569085

مهمترین اخبار ایران و جهان: