نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 22:48

استاندار هرمزگان: جنایت حمله به بیمارستان غزه نمایش اوج پستی و پلشتی صهیونیست ها است

مهدی دوستی در بیانیه ای جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی مجامع بین‌المللی با رژیم اشغالگر قدس و پاسخ تمام کننده‌ی کشورهای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در محکومیت جنایت حمله به بیمارستان غزه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ (شما را چه شده که در راه خدا و [ رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعفی [ که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند]  نمی جنگید؟)( نسا-۷۵)

رژیم اشغالگر و جهنمیِ صهیونیستی نماد تمام کفر، تمام شرارت‌ها و نهایت پستی و پلشتی‌ها است، از این رو مانند پدرانِ نامشروعش سعی می‌کند درآمدی از تاریخ وحشی‌گری‌های استعمارگران در ورود به قاره آمریکا و لشکر‌کشی به کشورهای جهان را به نمایش بگذارد. فرزندِ نامبارک شیطان هیچ ابایی از جنایتگری و توحش ندارد و بر همین اساس است که بدون اینکه وجدان نداشته‌اش ذره‌ای درد و عذاب به خود راه دهد، دست به یکی از شنیع‌ترین اقدامات می‌زند و بیمارستانی را که مامن بی‌پناهان، زخم‌خوردگان و زنان و کودکان است؛ بمباران می‌کند.

جنسِ کار رژیم کودک کشِ اسرائیل، از جنس توحش‌های آمریکایی در فیلیپین، ویتنام، عراق و افغانستان است و ملت‌های مسلمان و آزاده‌ی جهان باید بدانند که اگر امروز در قبال این اقدامات غیر انسانی سکوت کنند، دیری نپاید که خودشان نیز به میدان جولان و جنایتکاری آمریکا و صهیونیست تبدیل شوند.

امروز صحنه‌ی قدس، میدان آزمون مسلمانان جهان است و کشورهای اسلامی باید با اتحاد برای پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی از آبروی خود دفاع کنند و مجامع بین‌المللی نیز خط بندی خود در این مصاف حق و باطل را مشخص کنند هر چند که ما را امیدی به خیر این مجامع که عروسک‌های خیمه‌شب بازیِ استکبار جهانی هستند نیست.
ضمن دفاع و حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و خواستار اقدام سریع جوامع بین‌المللی هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543041

مهمترین اخبار ایران و جهان: