نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 22:08

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی

مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور روز چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌ وگو کرد.

در این دیدار که روز چهارشنبه در دفتر استاندار کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیران کل دفتر فنی و امور شهری استانداری و شهردار کرمانشاه برگزار شد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار کرمانشاه پیرامون مهم‌ترین طرح‌های شهری واصلی‌ترین نیازهای شهرهای استان ازجمله در حوزه اربعین حسینی گفت‌وگو کردند.

* دیداری رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه 


در این دیدار دکتر صحرایی از روی نقشه استان، وضعیت تردد زوار اربعین، مسیرها و تقاطع‌های پرازدحام، نیازهای شهرهای استان برای میزبانی شایسته از زائران و مهم‌ترین طرح‌های و راهکارهای استان را تشریح کرد که با موافقت رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همراه و مقرر شد که اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها در اختیار استان قرار گیرد.

درنتیجه اقدامات و خدمات زیرساختی استان کرمانشاه در اربعین امسال، میزان زائران نسبت به اربعین سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافت.

در همین راستا مدیریت ارشد استان بلافاصله پس از اربعین 1402، برنامه‌های کرمانشاه برای تکمیل زیرساخت‌ها و میزبانی بزرگ‌تر در اربعین سال آینده را کلید زده است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618385

مهمترین اخبار ایران و جهان: