نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 15:07

امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است و نیروهای انتظامی کشور ما حافظ منطقه غرب آسیا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی استان مازندران و شهرستان‌ها، اظهار کرد: نیروهای انتظامی حافظ امنیت، بدانند که امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است و اگر بااقتدار باشند پشت یک منطقه گرم است.

وی با اشاره به پیروزی و موفقیت طرح طوفان‌الاقصی در مقابل رژیم صهیونستی، افزود: اسرائیل غاصب در در عمر ۷۵ ساله خود چنین عملیات قاطع و فاجعه بزرگی را ندیده بود.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با بیان اینکه نیروهای انتظامی کشور ما حافظ منطقه غرب آسیا هستند، بر ضرورت هم‌گرایی و هم‌افزایی در انجام فعالیت‌ها تاکید و تصریح کرد: باوجود اینکه در اواخر شهریور ماه امسال دشمنان انقلاب چیزهای دیگری را ساز کرده بودند، نیروهای انتظامی مقتدرانه با جریان باطل و مزدور اغتشاشات مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان بر لزوم رسیدگی به معیشت نیروهای انتظامی و توجه به امکانات سازمانی نیروی انتظامی تاکید و عنوان کرد: باید حواس جمع باشد چرا که ممکن است باوجود ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی خورده باز شیطنت‌ها را در کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران تکرار کند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535141

مهمترین اخبار ایران و جهان: