نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 14:16

رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است،

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار سخنگو و دبیر هیئت دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در شورای اطلاع‌رسانی استان اتفاقات خوبی رقم خورده و نسبت به گذشته اطلاع‌رسانی خوبی در حال انجام است.

وی با بیان این که همچنان در مقابل حرکات و برنامه‌های دشمن با ضعف در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مواجه می‌شویم تصریح کرد: در مقابل اقدامات فراوانی که دولت سیزدهم انجام می‌دهد انعکاس آن به مردم کافی و هنرمندانه نیست.

وی با اشاره به این که در تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و نظام سطله در محورهای مختلف شاهد عقب راندن دشمن هستیم تصریح کرد: اما در حوزه اطلاع‌رسانی نتوانسته‌ایم دشمن را به عقب برانیم که نشان‌ می‌دهد دشمن در این زمینه قدرت بالایی دارد و ما نتوانسته‌ایم با وجود همه تلاش‌ها خود را به‌روز و قوی کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بر افزایش تعامل و هم‌افزایی بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: امسال انتخابات بسیار مهم و حیاتی را پیش‌رو داریم و این اولین انتخابات در دولت سیزدهم و بعد از اغتشاشات سال گذشته است که با حمایت مردم به ویژه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب این اغتشاشات را پشت سر گذاشتیم.

قناعت با اشاره به اینکه رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است، افزود: باید در حوزه اطلاع‌رسانی موضوع انتخابات جدی‌تر گرفته شود تا درصد مشارکت بسیار بالا باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با مشارکت بالای مردم امنیت پایدار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد و قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591185

مهمترین اخبار ایران و جهان: