نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 18:25

اعتراض نیمکت پرسپولیس به رفت‌وآمدهای ناظر بازی تا توقف بازی به دلیل فعالیت آب‌پاش‌ها

داوود رفعتی ناظر این دیدار در طول باری در نیمه نخست برای سرکشی از نقاط مختلف استادیوم بارها از جلوی نیمکت دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران عبور کرد که این اتفاق به مذاق یحیی گل محمدی خوش نیامده و با اعتراض سرمربی پرسپولیس رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، ۲ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه سیروس قایقران با قضاوت سید وحید کاظمی با کمک‌های محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان، مهرداد خسروی  به مصاف یک‌دیگر می‌روند. 

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، حسین صادقی، مهران احمدی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پوریا پورعلی، رضا جعفری و سهیل فداکار شاگردان مهدی تارتار را در دیدار مقابل پرسپولیس تشکیل دادند.   

در سوی دیگر یحیی گل محمدی با ترکیب علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، محمد عمری و وحدت حنانوف شاگردان خود را به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فرستاد.   

این دیدار به دلایل نامشخص با ۱۵ دقیقه تاخیر به دلیل ازدحام شدید بیرون استادیوم آغاز شد و قبل از آغاز بازی هواداران بیرون استادیوم خواستار حضور در ورزشگاه برای تماشای این دیدار بودند و این در حالی است که بیش از حد مجاز ظرفیت استادیوم هوادار وارد ورزشگاه شده است. 

از دیگر نکات این دیدار بی‌نظمی عجیب در جایگاه خبرنگاران به دلیل حضور افراد متفرقه و غیر اصحاب رسانه بود که باعث هرج و مرج در جریان این بازی شد. 

قبل از شروع مسابقه هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نسبت به سید جلال حسینی مربی تیم پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد واکنش منفی داشته و از اینکه این بازیکن با حضور در ملوان از فوتبال خداحافظی نکرد اعتراض کردند. 

همچنین قبل از آغاز بازی بهمن صالح‌نیا اسطوره و سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با حضور در استادیوم شور و شوق عجیبی به استادیوم داد و هواداران ملوان یک‌صدا با تشویق اسطوره باشگاه ملوان حس و حال خاصی را به استادیوم بخشیدند. 

سعید صادقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع بازی به سمت هواداران  ملوان بندر انزلی ومهدی تارتار  رفته و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.   

دقایق ابتدایی بازی با میدان‌داری ملوان آغاز شد و در دقیقه پنج این دیدار خطایی بر روی سهیل فداکار صورت گرفت که توپ ارسالی توسط هافبک ملوان به بیرون رفت. 

همین حملات دست و پا گریخته سبب شد تا هواداران ملوان با شعار ملوان گل بزن انزلی بی‌قراره باعث ایجاد شور و نشاط در بازی شدند. 

در دقیقه ۱۱ این دیوار خطایی بر روی سعید صادقی هافبک ملوان رخ داد که این خطا با اعتراض کادر فنی ملوان و هواداران رو به رو و توپ ارسالی توسط سروش رفیعی بعد از برخورد با مهاجم پرسپولیس به بیرون دروازه رفت. 
در دقیقه ۱۹ این دیدار نفوذ بازیکن ملوان بندر انزلی مجید عیدی بازیکن ملوان با سانتر بی‌دقت این بازیکن به بیرون دروازه رفت. 

بازی تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی با پرسپولیس  با درگیری‌های وسط زمین در حال برگزاری بود که در یک صحنه محمد عمری بازیکن پرسپولیس با مجید عیدی دفاع ملوان سر به سر شد که با مصدومیت عیدی از نتیجه کتف بازی برای دقایقی متوقف شد. 

تکل سهیل فداکار مهاجم ملوان در دقیقه ۲۷ این دیوار با سوت داور خطا اعلام شد و داور به این بازیکن کارت زرد داد که این تصمیم داور با اعتراض مهدی تارتار و هواداران رو به رو شد. 

داوود رفعتی ناظر این دیدار در طول باری در نیمه نخست برای سرکشی از نقاط مختلف  استادیوم بارها ار جلوی نیمکت دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران عبور کرد که این اتفاق به مذاق یحیی گل محمدی خوش نیامده و با اعتراض سرمربی پرسپولیس رو به رو شد. 

در دقیقه ۴۰ این دیدار پاس تو عمق هافبک ملوان با بی‌وقتی سهیل فداکار به بیرون دروازه رفت تا نتیجه در نیمه نخست کماکان مساوی دنبال شود. 

در ادامه این دیدار یحیی گل محمدی بارها به تصمیمات سید وحید کاظمی داور این دیدار معترض شد که کمک داور چهارم این این دیدار تذکر جدی به سرمربی پرسپولیس داد که این امر با اعتراض دوباره گل محمدی مواجه شد. 

دقیقه ۴۲ این دیوار سانتر خطرناک هافبک ملوان پدرام قاضی‌پور بعد از دفع ناقص مدافعین پرسپولیس و سپس شوت زیبای رضا جعفری با اختلاف کمی به بیرون دروازه رفت. 

در ادامه این دیوار سانتر حنانوف دفاع راست پرسپولیس با اشتباه دروازه‌بان ملوان افشار صداقت به کرنر رفت که این کرنر هم سودی برای پرسپولیس نداشت. 

از نکات جالب نیمه نخست دیوار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس فعالیت آب‌پاش‌های داخل زمین بود که بازی را برای دقایقی توسط داور متوقف کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554485

مهمترین اخبار ایران و جهان: