نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 06:12

ارایه ۱۲۰ خدمت دندانپزشکی توسط جهادگران در منطقه«اسلام‌آباد»زنجان

مسوول گروه برادران پرواز خاکی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی در منطقه اسلام‌آباد زنجان گفت: در این رزمایش در حوزه دنداپزشکی ۱۲۰ خدمت ارایه شد، ضمن اینکه بخشی از فعالیت‌های این گروه در حوزه فرهنگی بود که برای کودکان اجرا شد.

علی علیجانی، مسوول گروه برادران پرواز خاکی امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی در منطقه«اسلام‌ آباد» شهر زنجان اظهار داشت: در این رزمایش جهادی ۱۶۰ خدمت در حوزه غربالگری فشارخون، قندخون، ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی و مامایی به نیازمندان این منطقه ارایه شد.

مسوول گروه برادران پرواز خاکی با اشاره به خدمات ارایه شده در حوزه دندانپزشکی توسط این گروه گفت: در رزمایش منطقه«اسلام‌ آباد»در حوزه دنداپزشکی هم ۱۲۰ خدمت ارایه شد، ضمن اینکه بخشی از فعالیت‌های این گروه در حوزه فرهنگی بود که برای کودکان اجرا شد.
 
وی با اشاره به اینکه تقریبا ۳۰ نفر از اعضای گروه جهادی پرواز خاکی در رزمایش منطقه اسلام آباد حضور داشتد، افزود: بسیج سازندگی سپاه استان، کمیته‌امداد و بهزیستی از جمله دستگاه‌های هستند که در کنار ما در ارایه خدمات به نیازمندان در مناطق محروم کمک می‌کنند.

علیجانی با اشاره به اینکه درصدد هستیم این اردوها را در سطح استان گسترش بدهیم، گفت: امسال بزرگترین اردوی گروه جهادی پرواز خاکی در شهر گرماب برگزار شد که روزانه به ۷۰۰ نفر ارایه خدمات صورت گرفت.

مسوول گروه برادران پرواز خاکی از برگزاری اردوی جهادی در حاشیه شهر زنجان خبر داد و گفت: هدف گروه جهادی زودن محرومیت از مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی در دو بخش برادران و خواهران فعالیت می‌کند، ادامه داد: در بخش برادران ۵۰ نفر ‌که البته این تعداد متغییر است و در بخش خواهران ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر مشغول فعالیت هستند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605941

مهمترین اخبار ایران و جهان: