نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 07:30

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردبیل، مصطفی آمون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری در کانون‌های منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری مجالس عزاداری و سوگواری و ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در سطح محلات از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم، پایگاه‌های قرآنی و پاتوق‌های نوجوانانه با محوریت موضوع ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌ها است.

آمون تصریح کرد: نشست تخصصی سبک زندگی ایرانی - اسلامی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در کانون‌های منتخب تخصصی خواهران، از دیگر برنامه‌های تربیتی و سیره‌شناسی با حضور فعالان کانون‌های مساجد خواهد بود.

وی ادامه داد: نصب پرچم‌های ایام فاطمیه و پشت‌نویسی ماشین‌ها در ایستگاه‌های صلواتی ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های بچه‌های مسجد است که همزمان با ایام فاطمیه اجرا می‌شود.

آمون اضافه کرد: مشارکت در استقبال، تشییع و خاکسپاری ۹ شهید گمنام در سطح استان از دیگر برنامه‌های است که فعالان کانون‌های مساجد به صورت خاص به آن پرداخته اند و آئین‌های وداع با شهدا و شبی با شهدا را برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605341

مهمترین اخبار ایران و جهان: