نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 15:40

معاون وزیر صمت: ایزوایکو برای کشور مایه افتخار است

معاون وزیر صمت گفت: صنعتگران و جهادگران در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) کارهای بزرگی انجام داده اند که برای کشورمان مایه افتخار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک احمدی معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) با حضور در مجتمع ایزوایکو ضمن بازدید از کارگاه ها و بخش های مختلف این مجتمع صنعتی از نزدیک روند پیشرفت پروژه های درحال اجرا بویژه نفتکش غول پیکر خارجی در حوض خشک ایزوایکو را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

وی در جریان بازدید از توانمندی های ایزوایکو گفت: صنعتگران و جهادگران در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) کارهای بزرگی انجام داده اند و مجموعه امکانات، دستاوردها، ظرفیت ها و پروژه های جاری مجتمع ایزوایکو برای کشورمان افتخارآفرین است.

احمدی با بیان این که در این بازدید برای برنامه ریزی در جهت تکمیل زیرساخت ها و تجهیز هرچه بیشتر و افزایش سطح سرویس دهی با توجه به امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد، مذاکره شد، تصریح کرد: بدون اغراق باید گفت در سال های گذشته حرکت های خوبی در این مجتمع عظیم و افتخارآمیز صورت گرفته است و یک زیرساختی را در اختیار ما قرار داده که امروز بتوانیم به مجموعه بزرگی از ناوگان دریایی کشور و منطقه سرویس های خوبی ارائه کنیم.

رئیس هیأت عامل ایدرو اظهارداشت: در مجموعه ایزوایکو برای تعمیرات، اورهال و سرویس های دوره ای، کشتی هایی دراندازه های مختلف بزرگ، متوسط و کوچک و برای تولید و تجهیز ناوگان جدید و واگذاری به شبکه حمل و نقل دریایی کشور و مشتریان منطقه ای و جهانی ظرفیت های خوبی وجود دارد.

احمدی ابراز امیدواری کرد با زحمات و مجاهدت ها و تلاشهای تخصصی و مجدانه ای که در این مجموعه در حال انجام است و به مدد اتکا به ظرفیت های تخصصی و مهندسان و جوانان کشور بتوان سطح سرویس دهی و تولیدات و خدمات این مجتمع را روز به روز افزایش داد تا صفحات تازه ای در کارنامه افتخارات این مجموعه عظیم صنعتی اضافه شود.

در این بازدید سعید جعفری معاون نوسازی و بهره برداری، امیرحسین قناتی معاون توسعه صنایع حمل و نقل، محمدرضا حسینی مدیر توسعه صنایع دریایی و هوایی، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان، سید امیر امیرزاد مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین ایزوایکو نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545341

مهمترین اخبار ایران و جهان: