نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 18:21

رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد

استاندار کردستان گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه‌ است، اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام که مردم چندین دهه انتظار بهره‌برداری از آنها را داشتند نشان از این نگاه ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لاون در منطقه اسلام آباد سنندج اظهار کرد: با زحمت و تلاش شهردار و شورا و فرماندار این پارک مانند هدیه‌ای کم‌ارزش به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: این جمع و حضور باشکوه نشان از وحدت و انسجامی است که در بین مردم ما وجود دارد و برای ما قابل احترام است.
وی افزود: جا دارد به عنوان خادم و نوکر مردم استان کردستان از حماسه‌ای که مردم غیور و فرهنگی کردستان در استفبال و مهمان‌نوازی از رئیس جمهور و هیئت دولت خلق کردند با تمام وجود تقدیر کنیم.

به گفته زارعی‌کوشا، این استقبال باشکوه به انگیزه‌ای برای مسوولان در راستای خدمت بیشتر به مردم تبدیل شده است.

زارعی‌کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه‌ است، اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام که مردم چندین دهه انتظار بهره‌برداری از آنها را داشتند نشان از این نگاه ویژه دارد.

استاندار کردستان همچنین اتمام پروژه خط ریلی همدان ـ سنندج در دولت سیزدهم که در طول 20 سال تنها دو سوم آن انجام شده بود، را از مصادیق بارز دیگر این دولت به کردستان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با نگاه ویژه دولت مشکل آب شرب سنندج که بوی نامطبوع و بدمزه آن 8 تا 9 سال مردم را رنج می‌داد در کمتر از یک سال حل شد ضمن اینکه شاهد افتتاح ابر پروژه فرودگاه سقز هم در سفر دولت به استان به عنوان مطالبه بیش از 20 ساله مردم کردستان بودیم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه روز گذشته دومین پرواز در فرودگاه سقز انجام شد و انشاءالله این مهم استمرار خواهد داشت، گفت: این نشان از نگاه و توجه ویژه دولت خاصتا شخص رئیس جمهور به کردستان است که باید این فرصت مغتنم و ذی‌قیمت را ارج بنهیم و از آن در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بهره بگیریم. 

وی افزود: رویکرد اصلی مجموعه مدیریت استان و مدیریت شهری و شورای شهر و شهرداری و فرمانداری توجه به مناطق کم‌برخوردار است و از اینکه در کمتر از 5 ماه شاهد اجرای چنین پروژه‌ای با این سطح از کیفیت هستیم جای افتخار و قدردانی دارد.

وی گفت: اجرای این پروژه در این سطح از کیفیت در کمترین بازه زمانی مصداق کار جهادی و تلاشی است که به عنوان استاندار کردستان خواهان آن هستیم و از تمام کاربدستان تقاضا داریم اگر می‌خواهند کاری انجام دهند با همت مضاعف و جهادی گام بردارند تا حلاوت اقدامات برای مردم چندین برابر شود.

وی با بیان اینکه امروز در استان کردستان برادری و دوستی محور خدمت به مردم است، عنوان کرد: این برادری و همکاری ملاک اصلی خدمت به مردم است و اگر کسی در این جمع بخواهد این فرصت را ضایع کند جایی در بین ما ندارد و قطعا مردم جوابشان را خواهند داد.

استاندار کردستان اظهار کرد: در محضر این جمع بزرگ و باشکوه میثاق دیگر برای ادامه مسیر برای کارهای بزرگ و جهادی در تمام حوزه‌ها خواهیم بست و امیدواریم بتوانیم با تلاش و خدمت هرچه بیشتر زمینه رضایتمندی مردم و توسعه همه جانبه استان را فراهم سازیم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمران شهری و روستایی و کارهای بزرگی در دست اقدام است که پیشرفت استان را قطعا رقم خواهد زد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567385

مهمترین اخبار ایران و جهان: