نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 22:36

اصفهان قهرمان مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور شد

مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور از قهرمانی گروه کونگ فو توآ سنتی اصفهان در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور انتخابی گروه ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مجید افراسیابی، مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات کشوری کونگ فو توآ سنتی، انتخابی گروه ملی به میزبانی بادرود و آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) از صبح پنج‌شنبه تا شب در سالن تختی بادرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دوره رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد، افزود: در این دوره ۱۴ گروه از ۱۳ استان کشور در مسابقات شرکت کردند و ۱۴۸ ورزشکار پسر در این مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

افراسیابی تصریح کرد: درمجموع مسابقات گروه اصفهان توانست با کسب ۱۱ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز مقام اول مسابقات را کسب کند و گروه بادرود با کسب ۵ مدال طلا،۴ نقره و یک برنز نایب‌قهرمان و گروه البرز با کسب دو مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز مقام سوم مسابقات را کسب کنند و گروه خراسان رضوی کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.

مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور با تقدیر از میزبانی شایسته بادرود در مسابقات، اذعان کرد: نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی گروه ملی دعوت شدند و از مجموع ۴۴ نفر دعوت‌شده ۲۲ نفر به عضو گروه ملی کونگ فو توآ سنتی درخواهند آمد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566785

مهمترین اخبار ایران و جهان: