نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 10:22

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی متمرکز در مراکز درمانی ایلام

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سامانه نوبت‌دهی متمرکز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام راه‌اندازی شد.

شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، صبح دوشنبه ۱۳ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای استقرار نظام ارجاع الکترونیک، سامانه نوبت‌دهی متمرکز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام راه‌اندازی شد.

 وی افزود: درمانگاه‌‌های بیمارستانی به عنوان یک بازوی خدمتی مهم در بهره‌گیری بهتر بیماران از خدمات درمانی و کاهش تعداد بستری در بخش‌های بیمارستانی محسوب می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: از این رو ارتقاء کیفیت خدمات درمانگاهی با راه اندازی این سیستم در دستور کار معاونت درمان قرار گرفته است.

کارگر خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت nobat.medilam.ac.ir به کلیه خدمات ارائه شده به تفکیک بیمارستان‌ها، تخصص‌ها و پزشکان متخصص به سهولت دسترسی داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امکان ثبت نوبت در کلینیک‌های ده‌گانه کلیه بیمارستان‌های سطح استان در این سامانه فراهم شده است و بیماران به راحتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه نوبت خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با وجود سایت نوبت‌دهی متمرکز که انواع خدمات پزشکی را برای تمامی بیماری ها در اختیار کاربران قرار می دهد، دیگر لازم نیست نگرانی از بابت دریافت خدمات پزشکی داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593141

مهمترین اخبار ایران و جهان: