نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 16:37

امام جمعه بندرعباس: جریان مقاومت پوشالی بودن صهیونیست‌ها را آشکار کرد

امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از ویژگی‌های ارزشمند جریان مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، اثبات پوشالی بودن هیمنه صهیونیست‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: جریان مقاومت در ۳ هفته اخیر پس از طوفان الاقصی نشان داده که هیمنه صهیونیست‌ها پوشالی است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی و اثرات پایدار و طولانی مدت آن بر منطقه، افزود: تمام ادعاها در مورد دستگاه پیچیده اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و جاسوسی این رژیم نقش برآب شد و یکی از دلایل روی آوردن آنان به وحشی گری و نسل کشی در غزه نیز برای جبران این فضاحت است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ملت‌های منطقه و جهان بیدار شده‌اند و این جمعیت عظیمی که در سراسر جهان علیه این رژیم کودک کش به خیابان‌ها آمده‌اند نشانه روشنی بر این بیداری فراگیر است.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان موضع هوشمندانه و عزت آفرین وزارت امور خارجه کشورمان و تحرک دیپلماسی ایران در این زمینه، خاطرنشان کرد: جریان مظلوم فلسطین نقشِ جهاد، شهادت و امید برای تعیین سرنوشت خویش را درک کرده است.

وی با انتقاد از مواضع سست برخی کشورهای عربی و اسلامی، تصریح کرد: مجاهدت‌های جریان مقاومت، اعتماد به نفس مسلمانان را افزایش داده اما مواضع مقتدرانه‌ای را از سوی سران برخی کشورهاب عربی و اسلامی شاهد نیستیم و این بر شقاوت و وقاحت صهیونیست‌ها افزوده است.

وی بیان کرد: گاز و آب اسرائیل از ترکیه تامین می‌شود و این دو رویی در سیاست، بسیار زننده است.

وی در پایان یکی از دستاورد تسخیر لانه جاسوسی را منزوی شدن جریان‌های سازش‌کار با نظام سلطه دانست و تاکید کرد: سیره انبیا الهی در مبارزه با مستکبران باید الگوی امروز ما برای مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل باشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، یکی از توطئه‌های دشمنان را ایجاد استحاله فرهنگی دانست و با اشاره به روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ را نباید دست کم گرفت چرا که اگر در حوزه فرهنگ هزینه نکردید در سایر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هزینه و تاوان خواهید داد.
 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559885

مهمترین اخبار ایران و جهان: