نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 13:08

افزایش 5 هزار تنی صادرات شرکت فرادانه

مدیر بهربرداری شرکت فرادانه با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی آبزی‌پروری تاثیر بسزایی در رقابت میان تولیدکنندگان دارد، گفت: سال گذشته به واسطه برپایی این نمایشگاه‌ها صادرات این شرکت ۵ هزار تن افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید مهدی رضوی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه در تهران، گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی شیلات به دلیل حضور جامعه هدف که اصلی‌ترین مشتریان صنعت آبزی‌پروری هستند بسیار مهم است. 

مدیر بهربرداری شرکت فرادانه با بیان اینکه در نمایشگاه صنعت شیلات می‌توان تعداد زیادی از مشتریان را ملاقات و نقطه نظرات آن‌ها را دریافت کرد، افزود: با حضور در این عرصه‌ها می‌توانیم عملکرد فنی خود را رصد کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بحث ماهیان دریابی صنعت نوپایی است که در بوشهر و بندرعباس شکل گرفته و در بخش بازاریابی و دریافت بازخورد محصول ما می‌تواند مفید باشد.

رضوی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی آبزی‌پروری تاثیر بسزایی در رقابت میان تولیدکنندگان دارد، اضافه کرد: سال گذشته به واسطه برپایی این نمایشگاه‌ها صادرات شرکت فرادانه ۵ هزار تن افزایش داشت.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در ارتقا و به روزرسانی آخرین ماشین‌آلات تولیدکننده صنعت خوراک آبزیان تاثیر قابل توجهی دارد.

مدیر بهربرداری شرکت فرادانه افزود: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های آموزشی خوبی ارائه می‌شود که دریافت این اطلاعات به صورت ترویجی و کاربردی در پیشرفت فعالان صنعت آبزی‌پروری موثر است.

وی در پایان گفت: توسعه نمایشگاه‌های آبزی‌پروری نشان‌دهنده توسعه این صنعت در کشور است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595841

مهمترین اخبار ایران و جهان: