نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 19:22

مانور سراسری زلزله در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود

دبیر ستاد بحران استان هرمزگان گفت: همزمان با مانور سراسری زلزله در ۸ آذر ماه، مانور زلزله و ایمنی در کلیه مدارس استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل مدیریت بحران استان در جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی اظهار داشت: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی روز چهارشنبه ۸ آذر ماه بصورت سراسری در کل کشور با شعار مدرسه ایمن - جامعه تاب آور برگزار خواهد شد.

حسن زاده افزود؛ با توجه به هماهنگی بعمل آمده با فرمانداران محترم و اعضای محترم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان این مانور در کلیه مدارس استان هرمزگان نیز با محوریت اداره کل آموزش و پرورش و با مدیریت و نظارت فرمانداران محترم شهرستان و با مشارکت کلیه دستگاههای عضو ستاد بحران برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بحران استان هدف از برگزاری مانور سراسری زلزله در سطح کشور را افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در برابر مخاطره زلزله عنوان کرد.

حسن زاده اعلام کرد با توجه به افق چشم انداز برنامه مدرسه ایمن جامعه تاب آور در هفته جاری بیست و‌پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با مشارکت مردم با رویکرد جامعه محور در کلیه مدارس و محله های مجاور آن بصورت همزمان برگزار خواهد شد.

مدیر کل بحران استان هرمزگان گفت: با توجه به لرزه خیزی استان هرمزگان برگزاری مانورها، تمرین‌های بین دستگاهی و درون سازمانی نیز بصورت مستمر در سطح استان بصورت دورمیزی و عملیاتی در طول سال در حال برگزاری می باشد و برای هر چه بهتر برگزار شدن مانور ۸ آذر جلسه هماهنگی در زمینه برگزاری مطابق راهنمایی اجرای ابلاغ مانور انجام شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585485

مهمترین اخبار ایران و جهان: