نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 13:39

دشمن تمرکز ویژه برای ایجاد اختلاف بین مردم دارد

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز یکی از مهم ترین نکات که باید در مدارس به آن پرداخته شود مسئله وحدت و انسجام است، دشمن تمرکز ویژه به ایجاد اختلاف بین مردم دارد؛ سردمداران استکبار جهانی سیاست ایجاد اختلاف را به جد در بین مسلمانان پیگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در نشست بصیرتی با فرهنگیان بخش کورین شهرستان زاهدان، اظهار داشت: جایگاه معلم جایگاه بسیار بزرگ و عظیمی است؛ معلمان عزیز وارثان انبیا و اولیاء هستند.

وی افزود: تعلیم و تربیت یکی از پیش نیازهای مهم در تمامی جوامع بشری است؛ پیش نیاز تعلیم و تربیت محبت و رحمت است و پیش نیاز رشد، تعلیم می باشد؛ رشد یکی از نیازهای جوامع بشری است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: هر ملتی که نسبت به تعلیم و تربیت اهتمام داشته باشد در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... رشد می کند؛ فرماندهان، افسران و میدان داران عرصه تعلیم و تربیت معلمین عزیز هستند.

شفائی تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت نیاز است تا همه مردم به همراه مسئولین به میدان آمده و در رشد آن کوشا باشند؛ علت اساسی انحراف برخی از جوانان این است که ما در زمینه تعلیم و تربیت آنگونه که نیاز است اهتمام نداشته ایم.

وی افزود: ما باید فرزندان خطه کورین را به گونه ای تربیت کنیم که آینده این بخش، استان و کشور را بسازند؛ جوانی که در کورین و سرجنگل زندگی می کند باید به گونه ای تربیت شود که در جای جای کشور این استعداد دیده شود.

فرمانده سپاه سلمان گفت: جمعیت ۲۰ هزار نفره دانش آموزان کورین اگر تحت تاثیر تربیت صحیح قرار بگیرند قطعا جوانانی از میان آن ها رشد خواهند کرد که آینده استان و کشور را بسازند.

شفائی تصریح کرد: ما باید دشمن را بشناسیم، برنامه و نقشه او را بفهمیم تا غافلگیر نشویم؛ یکی از اشکالات نظام آموزشی ما عدم توجه به مهارت در مدارس است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است که در مدارس برای فرزندان ما تعلیم داده شود،  امروز یکی از مهم ترین نکات که باید در مدارس به آن پرداخته شود مسئله وحدت و انسجام است، دشمن تمرکز ویژه به ایجاد اختلاف بین مردم دارد؛ سردمداران استکبار جهانی سیاست ایجاد اختلاف را به جد در بین مسلمانان پیگیری می کنند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت های بخش کورین وجود نیروی انسانی جوان و مستعد است که می طلبد برای پیشرفت این منطقه به مسئله تعلیم و تربیت توجه ویژه بشود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583885

مهمترین اخبار ایران و جهان: