نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 08:23

اتفاقی خوب برای صیادان مازندران

مدیرکل شیلات مازندران گفت: بحث طرح تعدیل و اقتصادی کردن شغل صیادی بعد از وقفه طولانی استارت خورده است و در ماه جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پاییز و زمستان جز فصول سرد و پربارش است، اما فصل پرتکاپوی صیادان است؛ صیادانی که با دلی پرامید وارد دریا می‌شوند و برای آنان تفاوتی ندارد دریا طوفانی باشد یا هوا بارانی، آنان امیدوار هستند سبدی پررونق داشته باشند.

حتی سرمای استخوان‌سوز و طاقت‌فرسا هم نمی‌تواند آنان را از هدف‌شان دور کند؛ چراکه آنان به امید کسب معاش تورهای خود را در دریا پهن کرده و روزی خود را از آبی بیکران طلب می‌کنند.

در بدترین شرایط و سخت ترین وضعیت به دریا می‌روند اما هم از کار خود ناراضی نبوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار می‌گیرند.

 برای دلگرمی بیشتر صیادان تعدیل و اقتصادی کردن فعالیت صیادی از جمله مسائل در حال پیگیری بوده و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده شده است.

قاسم کریم‌زاده مدیرکل شیلات مازندران در این‌باره گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث طرح تعدیلو اقتصادی کردن شغل صیادی بعد از وقفه طولانی استارت خورد.

وی با اشاره به آغاز بحث تعدیل و اقتصادی کردن تعاونی‌های صیادی در مازندران، تصریح کرد: بخشی از اوایل امسال انجام شد و  بخش دیگر هم در آبان ماه انجام خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557241

مهمترین اخبار ایران و جهان: