نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 05:30

گله‌مندی سرمربی تیم گیتی‌پسند از برنامه‌ریزی مسابقات

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: من از برنامه‌ریزی فدراسیون، کمیته فوتسال و سازمان لیگ به شدت گله دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد کشاورز بعد از پیروزی 2 بر یک گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم. فرش‌آرا یکی از تیم‌های خوب لیگ است که تا هفته نهم توانسته نتایج خوبی به دست آورد. 

وی افزود:‌ بازی سختی مقابل فرش‌آرا داشتیم. متأسفانه در بازی مقابل این تیم موقعیت‌های خوبی بازیکنانم به دست آوردند اما نتوانستند از آن به خوبی استفاده کنند و همین موضوع تا پایان بازی کار را برای ما سخت کرد و از بازیکنانم به دلیل اینکه نتوانستند موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنند، گله‌مندم. البته بخشی از این اتفاق به دلیل خستگی بازیکنان ملی‌پوش بود که 2 روز قبل به تیم ما ملحق شدند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در اینجا من از برنامه‌ریزی فدراسیون و کمیته فوتسال و سازمان لیگ به شدت گله دارم به این دلیل که باید تیمی که هفت بازیکن آن در تیم ملی حضور دارند حداقل چند روز فرصت ریکاوری به این بازیکنان داده شود و بعد از آن برای ما بازی  بگذارند. در کل امروز بازی خوبی انجام دادیم فقط بازیکنانم در مقابل دروازه‌ حریف کمی بدشانس بودند. 

کشاورز ادامه داد: البته ما درخواست تعویق مسابقه را به فدراسیون داده بودیم که متأسفانه مورد موافقت قرار نگرفت. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم هفت بازیکن ملی‌پوش ما روز جمعه پس از سه بازی در بازی‌های مقدماتی آسیایی به تیم ما  اضافه شدند و امروز هم که بازی داشتیم. قطعاً خستگی بازیکنانم روی کیفیت این بازی تأثیرگذار بود. 

وی افزود: این بازی دیگر تمام شد و خودمان را آماده بازی هفته آینده مقابل تیم خوب فردوس قم می‌کنیم و قطعاً بازی کردن مقابل تیم فردوس سخت خواهد بود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539341

مهمترین اخبار ایران و جهان: