نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 21:36

سند راهبردی فرهنگی و نقشه مهندسی فرهنگ رودان تدوین شود

امام جمعه رودان بر لزوم تدوین سند راهبردی فرهنگی و نقشه مهندسی فرهنگ این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودان با بیان اهمیت کار این شورای گفت: مهمترین جلسه فرهنگی  شورای فرهنگ عمومی است،  این شورا باید در شهرستان با اعضایی با برنامه فعال و پویا شود.

وی با اشاره به تاکیدات فراوان  مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین گفت: این فرمایش رهبر انقلاب به منظور فعالیت فراوان و تلاش مضاعف در این راه است که بنظر می رسد به خوبی محقق نشده است.

وی در ادامه  شورای فرهنگ عمومی را یک شورای راهبردی دانست که وظیفه آن سیاست گذاری کلان در شهرستان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام بارانی تصریح کرد: تدوین سند راهبردی فرهنگی و نقشه مهندسی فرهنگ شهرستان باید تدوین شود.

وی گفت: باید تمامی موارد در یک اتاق عملیات فرهنگ طرحی شود که آنجا هم شورای فرهنگ عمومی است که با دیدبانی و نقطه چینی درست می تواند موفق باشد.

امام جمعه رودان در ادامه  خواستار فعال شدن کمیسیون های جانبی شورای فرهنگ عمومی شد و بر لزوم تحول کامل این شورای در شهرستان تاکید کرد.

وی بیان داشت: ضرورت جهاد تبیین برای همه نمایان است اما برنامه محور بودن  ضرورت آن است.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به انتخابات پیش رو، جهاد تبیین برای مشارکت در انتخابات را واجب و در راس آن اهمیت حضور حداکثری و شفاف سازی شبهات دشمنان را از وظایف پیش رو شورای فرهنگ عمومی دانست.

وی افزود: کار در حوزه انتخابات واجب است و دشمن در این حوزه   امروز  تمام توان خود را گذاشته است تا با تزریق یاس و ناامید به جامعه موجب گسست مردم و نظام شود.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542985

مهمترین اخبار ایران و جهان: