نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 11:37

سیلاب در میامی خسارت‌هایی بر جای گذاشت

جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از شهرستان میامی خسارت‌هایی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از شهرستان میامی متأسفانه خسارت‌هایی بر جای گذاشت؛ اما تاکنون گزارشی از جان باختن هیچ فردی در سیل ارائه نشده است.

حجت‌الله یحیایی، سخنگوی استانداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید غروب روز گذشته و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق مسکونی در بخش کالپوش شهرستان میامی، موضوع به‌سرعت پیگیری شد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان همان دیشب به‌اتفاق مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان سمنان با هدف بازدید میدانی و مدیریت بحران، به شهرستان میامی سفر کرد.

سخنگوی استانداری سمنان ادامه داد: خدمت ۲۴ ساعته به مردم سیل‌زده در شهرستان میامی انجام و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میامی هم به ریاست استاندار سمنان در بخش کالپوش برگزار شد.‌

یحیایی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های شدید و اهمیت موضوع، استاندار سمنان با حضور میدانی در بخش کالپوش میامی، فرماندهی و مدیریت بحران را شخصاً بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان از صبح امروز نیز با حضور در روستای نام‌نیک از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی به‌صورت خانه به خانه در حال رصد آخرین وضع مناطق سیل‌زده و بررسی میزان خسارات سیل به واحدهای مسکونی است.‌

به گزارش فارس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان هم شب گذشته گفته بود که بر اثر جاری شدن سیلاب در کالپوش، یک بانوی ۴۰ ساله مفقود شده و این سیلاب علاوه بر تخریب برخی منازل، به زیرساخت‌ها و ابنیه هم آسیب رسانده است.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565485

مهمترین اخبار ایران و جهان: