نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 01:20

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: همایش نماز، سلامت معنوی ویژه پرستاران و اعضای کادر درمان جهت آموزش احکام نماز ویژه بیماران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر کل درمان تامین‌ اجتماعی هرمزگان امروز اظهار کرد: همایش یک روزه نماز، سلامت معنوی با همکاری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، دانشگاه علوم‌پزشکی استان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان و با حضور جمعی از پرستاران و کادر درمان مرتبط با بیماران برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نماز به عنوان یکی از مهمترین واجبات و ستون دین، برگزاری این همایش برای کادر درمان به خصوص پرستاران که به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند امری مهم و ضروری است. 

مدیرکل درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: با توجه به آموزش‌هایی که توسط مدرسین در این همایش برای مخاطبان ارائه شد، همایش بسیار خوبی بود که می‌تواند مقدمه‌ای برای آموزش صحیح و ترویج نماز در بین بیماران و حتی کادر درمان باشد. 

مومنی اضافه کرد: مطالبی که در این همایش ارائه شد راهکارهای خوب و تازه‌ای برای ادای فریضه نماز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بود.

وی با تقدیر از دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان برای همکاری در برگزاری این همایش عنوان کرد: خوشبختانه از این همایش استقبال خوبی صورت گرفت اما جا دارد که با حضور پرشورتر کادر درمان چنین همایش‌هایی برگزار شود.

مومنی در پایان گفت: برگزاری این همایش‌ها در دیگر بیمارستان‌های استان نیز باید مد نظر باشد تا فریضه واجب نماز در تمامی مراکزی که در آن بیمار وجود دارد ترویج پیدا نماید.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616085

مهمترین اخبار ایران و جهان: